search

Ulaganje u sajmove

Svake godine mnoge tvrtke propitkuju dostatna sredstva za marketing, a unutar njega postotak koji se odvaja na TV oglašavanje, radio oglašavanje, tiskovine, print i ostalo. Stavka koju mnogo puta tvrtke zanemaruju je „sajamsko izlaganje“ odnosno „promocija uživo“. Uzimajući u obzir trošak koji nosi jedna velika reklamna kampanja, primjerice na TVu, neuporedivo je veći od izlaganja na nekom sajmu, a efekt je upitan.

A picture is worth a thousand words. An interface is worth a thousand pictures.

Zašto kažemo „upitan“ ? Prije svega iz razloga limitirane mogućnosti mjerljivosti rezultata, a s druge strane i upitnog „prisutstva“ target skupine. Istina je da se takvim kampanjama cilja masa pa u igri velikih brojki logika nalaže određeni povrat, no s druge strane sajmovi donose egzaktnost. Primjerice, na sajam interijera doći će vaša target populacija, imate odmah mogućnost razmjene kontakata, a možete bez problema ostvariti i niz (velikih) kupovina. Upravo iz tog razloga, prilikom kreiranja idućeg marketing budžeta, pokušajte razmotriti opciju nastupanja na nekom sajmu kojeg posjećuje vaša target populacija, ali i na koji dolazi vaša konkurencija. Jer, nakon sajma ćete se uvjeriti koliki je njegov efekt i koje su mu sve mogućnosti, a IDEA4U rado će vam pomoći prilikom kreiranja budžeta za određeno izlaganje.

Once the product’s task is known, design the interface first; then implement to the interface design.

Na kraju krajeva, s obzirom na dugogodišnje iskustvo, rado ćemo vam preporučiti određene sajmove, a na nas možete računati da ćemo učiniti sve da dočekate prvi dan izlaganja spremni i daleko bolje pripremljeni od konkurencije.

Mi imamo ideju kako to učiniti, opremu na kojoj će vam konkurencija zavidjeti, a što tražimo zauzvrat? Samo priliku. Nju nam možete pružiti kontaktom ovdje, a mi ćemo vam se odužiti već na prvom sastanku.

Category: Sajmovi September 7, 2018 15:50
Share This Article
Related posts
110x80
September 12, 2018 13:35

NAJAM opreme - već od 49 €