Organizacija kućnog sajma za vas treba biti „paket obvezne opreme“ jer povezivanjem jedne i druge skupine ljudi ostvarit ćete rast kojeg nikad niste očekivali.
Zbog prevelike informatizacije i razvoja tehnologije, mnoga mlada poduzeća nisu se još susrela sa sajmovima jer svoje proizvode nude/traže putem weba.
Uzimajući u obzir trošak koji nosi jedna velika reklamna kampanja, primjerice na TVu, neuporedivo je veći od izlaganja na nekom sajmu, a efekt je upitan.
Dok kod tiskanih medija ne može biti sigurni da li je vaš oglas vidjelo 1182 osobe, na internetu možete, i uz to, možete učiniti da konverzijom na vašu web stranicu osoba odmah kupi vaš proizvod.
Jeste li se ikad zapitali kako vam baš zna iskočiti reklama za brijaći aparat ili novu trenirku po ekstra povoljnim cijenama, a baš nedavno ste razmišljali o tome kako vam upravo to treba?
Jedna poslovna uzrečica kaže „noge idu tamo gdje im oči kažu“, a upravo to je ono što i mi smatramo (i možemo potkrijepiti brojkama).
Koliko vam se puta dogodilo da hodate trgovinom i dijete vas potegne za ruku jer je vidjelo najukusniju čokoladicu koja se vrti na svakom programu gdje su crtići?
Zdrav odnos najbrži je okidač progresivnog rasta jer zadovoljan djelatnik i sretan čovjek ostvariti će rezultate daleko iznad ljudi koji „samo“ odrađuju svoj posao.