search

Isticanje proizvoda u moru konkurencije – moguća misija

Svratite u obližnji supermarket i u redu gdje se, primjerice, nalaze slatkiši, prebrojte koliko ima različitih brendova koji proizvode kekse. Zašto ste uzeli upravo te kekse koji vam se nalaze u košarici znate samo vi, a mi možemo pretpostaviti. Jedna poslovna uzrečica kaže „noge idu tamo gdje im oči kažu“, a upravo to je ono što i mi smatramo (i možemo potkrijepiti brojkama).

A picture is worth a thousand words. An interface is worth a thousand pictures.

Ako velike svjetske korporacije ulažu milijarde u marketing svake godine, onda budite uvjereni da to ne rade da bi malo „potrošile novac“. Ti troškovi su planski, a oni sami ih ne nazivaju troškovima nego sredstvima za unaprjeđenje prodaje. Unaprjeđenje prodaje je ono što čini razliku i ako svakodnevno ulažete napor u plasman vaše robe, budite uvjereni da će vam se vratiti. Upravo je marketing ono što danas čini razliku među tvrtkama, a ako ga tvrtke uopće ne konzumiraju, susreću se s problemom sustizanja konkurencije.

Once the product’s task is known, design the interface first; then implement to the interface design.

Mnogo je načina na koji se možete istaknuti u masi, a s obzirom da su marketing budžeti dosta često limitirani, IDEA4U prezentirati će vam one koji će vam garantirano donijeti rezultate. Zašto kažemo „garantirano“? Zato što smo voljni vratiti vam novac ukoliko ne bude efekta.

S obzirom da imamo ideju kako to učiniti za vas, budite slobodni kontaktirati nas već danas jer jedna poslovna kava/prilika može uvelike promijeniti vaše poslovanje. Nabolje, naravno.

Category: Unaprjeđenje prodaje August 29, 2018 13:58
Share This Article
Related posts

NAJAM opreme - već od 49 €